مجله فیلم تیرنودو یک

...بهانة ‌این نوشته رکوردشکنی تئاتری بهارة رهنما بود؛ بازیگری که در سینمای کمدی سال‌های اخیر ایران یک عنصر غیرقابل‌چشم‌پوشی است و فارغ از کیفیت فیلم‌ها، کار خودش را می‌کند و از آن بازیگرانی است که اغلب «حضور»ش در صحنه - یا جلوی دوربین - غلبه دارد، گاهی «تکنیک» را هم به کمک می‌گیرد و گاهی هم هر دو را. فقط به یاد بیاورید تک‌نمای او در فیلم ورود آقایان ممنوع از پشت شیشة تاکسی پس از اطلاع از توجه آقای دبیر به او از طریق مادرش، که با چهره و نگاهش در آسمان‌ها سیر می‌کند. در شرایطی که اصولاً در سینما و تلویزیون ما، کمدی در انحصار مردان است، وجود بازیگرانی مانند او غنیمتی‌ست؛ هرچند که قابلیت‌های دیگرش به‌ندرت امکان ظهور پیدا کند.      ماهنامه فیلم، شماره 444، تیر 1391 بعد از درج : گاهی یک نوشته خصوصن اگر از کسی باشدکه قلمش حجت و صداقت است و بس ،چنان مسیرت را روشن میکند که حس میکنی هیچ سیمرغ و جایزه و تشویقی جایش را نمیگیرد ، جای نوشته ای از صاحب قلمی که مقاله هایش به تاریخ سینما و هنر این مرزو بوم تعلق دارد،آقای گلمکانی عزیز کوشاتر و جدی تر این راه را ادامه خواهم داد و ممنونم از نوشته تان که خستگی بیست و یک سال کار در عرصه های متفاوت را از تن و ذهنم زدود .پیشنهاد میکنم مشروح مقاله را که در آن به شرح جزییات نمایش های این روزهای من پر دأخته اند ، با عنوان : "بهاره رهنما با سه نمایش همزمان برای ثبت در کتاب رکوردها"، در این شماره مجله فیلم (تیر)بخوانید که خالی از لطف نخواهد بود ،این که چگونه این رکورد ثبت شد:)

   + بهاره رهنما - ۱٢:٥٥ ‎ب.ظ ; ۱۳٩۱/٤/۳